måndag 13 april 2009

Helgen

I torsdags grillade vi hemma hos Jessikas föräldrar, hon och benny passade deras hus. När jag å Jessika kom från gymmet var vi hungriga som djur men tror ni maten var klar då? Nope vi fick göra salladen eller det var Fia som nyss hade kommit som fick göra den, typiskt killar. Men det blev super gott iaf!

I lördags var jag å älskling på påskmiddag hos mina päron jag jobbade dagen efter så det blev en lugn kväll för mig, tråkigt att man aldrig får vara långledig :( men sånt är livet när man jobbar inom vården.
Sen grillade vi både i lördags och idag, hoppas värmen håller i sig grillat är verkligen sommar! men som tur är har vi grillen på balkongen så vi kan ju grilla även om det regnar :)

Idag åkte jag, älskling, Jessika och Benny till barkarby, jag hittade ett par jätte fina jeans men dom var lite dyra för att vara outlet, men kanske köper dom iaf. Jessika hittade iaf ett par jättefina skor. Jag vill bara ha massa pengar så man kan shoppa precis vad man vill, men det kommer nog aldrig hända, jajja hejpa!

1 kommentar:

  1. Du jag vill oxå ha en massa pengar!!! Vad säger du ska vi råna en gammal jävel så att vi får ihop till sommargarderoben! hehe (0=

    SvaraRadera