söndag 19 april 2009

Utgång med Sköterskorna på Orren

God kväll! I lördags blev det party jag va ute med jobbet och vi hade så kul! Tack för igår alla kära kollegor :) det måste vi göra om!
Vi samlades på La Rosa för att äta tillsammans där blev vi kvar nån timme eller två sen for vi in till stan, på tåget in hade Gunilla kommit på den fiffiga idéen att fylla på en handsprit flaska med vodka. På så sätt kan man ju inte bli utslängd från tåget haha. Sen gick vi till Golden Hits, vi tyckte att vi var tidiga men det var jättekö redan vid kvart över tio. Men efter en halvtimme kom vi in i värmen. Sen dansade vi hela natten lång! Halv tre hämtade älskling mig och Jessika för jag hade så himla ont i fötterna, hatar pumps. Kan ingen smart människa uppfinna ett par riktigt sköna klackskor? Tyvärr har ja inga roliga bilder att lägga upp för min kamera är borta jag fattar inte vart jag har lagt den, får ta och städa ordentligt så kanske den kommer fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar