onsdag 8 april 2009

Mitt första inlägg

hej hopp!
Då har man skaffat blogg då, med lite hjälp av Malin :)
Hon fixade och trixade lite så blev det bra till slut. Själv är jag inte så himla teknisk av mig men det ska nog gå bra.
Alla har ju blogg så det är väl bäst att man skaffar sig en så alla kan veta hur skojigt jag har det haha.
Ja dom kallar mig Gutta eller det va Benny som kom på det, ganska bra faktiskt jag har aldrig haft något smeknamn så det kan ju vara kul och få ett på äldre dar.

I morgon är det skär torsdag undra om man ska klä ut sig till påsk kärring på jobbet, det piggar kanske upp pensionärerna, fast det blir lite jobbigt om man ska ner till centrum och handla, då får man skämmas lite men va fan kan vara en kul grej ska ringa Jessika och berätta om min briljanta idè, hon jobbar nämligen imorgon med.
Nu ska jag snart åka å träna lite body pump, sommarn är nära man vill ju inte sola i vassen haha!
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar